تفاهمنامه همکاری های مشترک میان پوهنتون جوزجان و نُه ارگان دولتی ولایت جوزجان به امضا رسید

ju_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۹/۱۷ - ۹:۱۴
photo

تفاهمنامه همکاری های مشترک میان پوهنتون جوزجان و نُه ارگان دولتی ولایت جوزجان به امضا رسید

۱۳۹۹/۹/۱۳

برنامه که به همین مناسبت در دفتر مقام ولایت جوزجان دایر گردیده بود؛ محترم پوهندوی دیپلوم انجنیر مسعود حقبین رئیس پوهنتون جوزجان ضمن خرسندی از توجه رهبری مقام ولایت به پوهنتون جوزجان، امضاء تفاهم نامه همکاری را میان نهاد های دولتی یک اصل همکاری متقابل خطاب نموده و اظهار امیدواری کرد که در صورت همکاری های دوامدار رهبری مقام ولایت و ریاست های سکتوری با پوهنتون جوزجان، ما شاهد پیشرفت ها و انکشافات چشم گیر دیگر نیز خواهیم بود.

در ادامه محترم مولوی لطف الله عزیزی والی مقام ولایت جوزجان در رابطه به محتوای همکاری ها میان ارگان های دولتی روشنی انداخته و همکاری های مشترک را در راستای رسیدن به اهداف بزرگ ملی ارزنده وثمربخش خطاب نمود.

در اخیر برنامه؛ سند تفاهمنامه های همکاری مشترک میان رئیس پوهنتون جوزجان و روسای ریاست های تصدی افغانگاز، اقتصاد، شهرداری، جوزجان برشنا شرکت، شهرسازی و اراضی، فوائید عامه، احیا و انکشاف دهات، آبرسانی و آمریت هایدروکاربن های شمال؛ به امضا رسید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۰
Background image

ورکشاپ 10 روزه آموزش مبتنی بر نتیجه و محصل محوری OBE-SCL در پوهنتون جوزجان موفقانه برگزار گردید.

ورکشاپ آموزشی "مبتنی بر نتیجه و محصل محور توسط دو تن از ترینر های اعزامی ریاست تقرر و ترفیعات علمی معینیت  محترم علمی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و با هماهنگی آمریت مرکز انکشاف مسلکی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۸
Background image

فراخوان پذیرش مقالات، پوهنتون جوزجان

مجله علمی- تحقیقی بین المللی دیوان پوهنتون جوزجان که در سال 1398 تأسیس و بعد از نشر 7 شماره، در 22 قوس 1401 مؤفق به اخذ مجوز رسمی به شماره ثبت   22RCTD-GIJR-003- از ریاست محترم تحقیق،. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸
Background image

ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها)

آمریت مجله علمی پوهنتون جوزجان با هماهنگی آمریت PDC این پوهنتون ورکشاپ آموزشی یکروزه ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها را دایر نمود
ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها) با اشتراک. . .

BACK TO NEWS