رئیس جدیدالتقرر و معاون و مالی و اداری پوهنتون جوزجان معرفی و به کار آغاز نمودند.

ju_admin
شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۰ - ۱۱:۴۳
ju

 محترم پوهنیار حیات الله حقجو به حیث رئیس پوهنتون جوزجان و محترم داکتر عتیق الله نبی زاده نماینده فوق‌العاده وزارت تحصیلات و معاون مالی و اداری در پوهنتون جوزجان رسمآ تعيين گردیدند.

الیوم یکشنبه مورخ ۱۴ حمل سال ۱۴۰۱ محفلی بمناسبت معرفی مسؤلین جدیدالتقرر پوهنتون جوزجان برگزار گردیده بود که در آن رهبری مقام ولایت جوزجان، علمای کرام، روسای برخی از ادارات‌ دولتی، روسا و اعضای کادر علمی پوهنحی های هفتگانه و کارمندان اداری و محصلان پوهنتون جوزجان حضور داشتند.

محفل با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط محترم مولوی یارمحمد جوزجانی آغاز گردید.

ابتداء محترم پوهندوی دیپلوم انجنیرمسعودحقبین رئیس اسبق پوهنتون جوزجان ضمن خوش آمدیدگوی به مهمانان از فعالیت‌ها و کار کردهای علمی و اداری دوره شش ساله خویش به حاضرین معلومات ارایه کرده و از همکاری های اساتید و کارمندان اداری در زمان مسوولیت و ماموریت شان اظهار سپاس و تشکری نمود و ضمن تبریکی از همکاری خویش با مسولین جدیدالتقرر  پوهنتون جوزجان وعده واطمینان دادند.

سپس محترم داملا محمد شعیب والی ولایت جوزجان در رابطه به موضوع صحبت و سخنرانی همه جانبه نموده، تغییر و تبدیلی را یک اصل مهم در دوایر دولتی خطاب کرده ، آنرا یک مسوولیت بزرگ درقبال خدمت به جامعه و مردم تلقی نمودند و همچنان از کارکردها و فعالیت های رئیس اسبق پوهنتون جوزجان به نیکی یاد کرده تشکر و سپاس گذاری نمود و ضمنآ با عرض تبریک و تمنیات به مسولین جدید التقرر پوهنتون جوزجان،  همکاری رهبری مقام ولایت را با آنها وعده سپردند.

متعاقبا محترم مفتی صاحب عبدالحفیظ قرشی مهتمم دارالعلوم جوزجان به نماینده گی از علمای کرام صحبت نموده و برای مسولین جدیدالتقرر مسوولیت شان را تبریک گفته و موفقیت های مزید به ذوات گرامی آرزو نمودند.

در جریان محفل محترم پوهاند سید نورالله امینار به نماینده گی از اعضای کادر علمی پوهنتون جوزجان صحبت نموده و وعده هرگونه همکاری لازم را به مسؤلین جدید این نهاد تحصیلی ابراز نمودند.

سپس محترمان پوهنیار حیات الله حقجو رئیس جدیدالتقرر و محترم داکتر عتیق الله نبی زاده نماینده فوق‌العاده وزارت تحصیلات در پوهنتون جوزجان و معاون جدید التقرر مالی و اداری پوهنتون جوزجان ضمن سخنرانی های جداگانه؛ از اعتماد وزارت محترم تحصیلات عالی و منظوری مقام محترم ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان اظهار سپاس و تشکری نمودند، تعهد خدمت صادقانه به مقام وزارت تحصیلات عالی، رهبری ولایت، مردم و محصلان را سپردند.
در فرجام مهمانان به دفتر کاری محترم رئیس و معاون مالی و اداری پوهنتون جوزجان رفتند و تقرری ایشان را با اهدای تحایف تبریک و تهنیت عرض نمودند و  موفقیت و بهروزی های شان را از بارگاه الله توانا آرزو کردند.
محفل با دعائیه خیر ، اتحاد، اتفاق و همدیگر پذیری توسط محترم مولوی غیاث‌الدین خاتمه یافت

chancellor jujuju

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۸
Background image

فراخوان پذیرش مقالات، پوهنتون جوزجان

مجله علمی- تحقیقی بین المللی دیوان پوهنتون جوزجان که در سال 1398 تأسیس و بعد از نشر 7 شماره، در 22 قوس 1401 مؤفق به اخذ مجوز رسمی به شماره ثبت   22RCTD-GIJR-003- از ریاست محترم تحقیق،. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸
Background image

ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها)

آمریت مجله علمی پوهنتون جوزجان با هماهنگی آمریت PDC این پوهنتون ورکشاپ آموزشی یکروزه ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها را دایر نمود
ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها) با اشتراک. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۱
Background image

کار شیوه آموزشی شش روزه "مدیریت" برای کارمندان اداری جديد التقرر پوهنتون جوزجان

در مراسم افتتاحیه این برنامه؛ محترم مفتی سید انوارالحق حبیبی رئیس عمومی پوهنتون جوزجان پیرامون اهمیت موضوع به تفصیل صحبت کرده و برگزاری این برنامه را مفید و از تداوم چنین برنامه های. . .

BACK TO NEWS