برنامه معارفه(orientation) ( آشنای محصلان جدیدالشمول با محیط اکادمیک پوهنتون جوزجان)

ju_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۵ - ۱۵:۵۴
orientation

مؤرخ ۱۲ سنبله سال ۱۴۰۳هـ‌ش مطابق ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶هـ‌ق برنامه خوش آمدید گویی و معرفی پوهنتون جوزجان برای محصلان جدیدالشمول از طرف آمریت انسجام امور محصلان پوهنتون جوزجان در تالار کنفرانس این نهاد تحصیلی برگزار شد.

برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز یافته و سپس محترم مفتی سید انوارالحق حبیبی رئیس عمومی پوهنتون جوزجان ضمن سخنرانی، از تدویر محفل جهت شناسایی محصلان جدید الشمول به بخش های مختلف پوهنتون جوزجان ابراز امتنان نموده و اظهار داشتند که موفقیت و راه یابی محصلان جدید الشمول به پوهنتون جوزجان و آشنای جوانان تازه راه یافته به ساحه آکادمیک این پوهنتون یک اصل مهم جهت شناسایی و آگاهی از محیط تحصیلی این کانون علمی تلقی میگردد.

در ادامه برنامه، محترم پوهنوال سيد سرور یعقوبی معاون امور محصلان پوهنتون جوزجان نیز صحبت نموده و افزودند که تعداد زیادی از محصلان جدید الشمول در سال جدید به پوهنتون جوزجان تشریف آوردند و این مایه خرسندی برای رهبری پوهنتون میباشد و از آنها خواستند تا با اساس معیار های معینه مقام جلیلیه وزارت تحصیلات عالی، خویش را اعیار و آماده برای دروس در این نهاد آکادمیک نمایند.

سپس محترم داملا راز محمد منصوری آمر انسجام خدمات امور محصلان پوهنتون جوزجان نیز ضمن سخنرانی در رابطه به موضوعات مطروحه شامل آجندای برنامه صحبت نموده و پیرامون پلان، پالیسی‌ها، انصاف و عدالت، نظم و دسپلین و اخلاق اشاراتی داشت و از محصلین خواستند تا در قسمت رعایت تمامی اصول و مقررات محیط آکادمیک تلاش نمایند. در ادامه برنامه محترمان هریک نجیب الله نیکزاد و سمیع الله خلیلی مسئولین آمریت انسجام خدمات امور محصلان پوهنتون جوزجان درباره لایحه‌ی سیستم کریدت،تشکیلات آکادمیک و اداری و نظم و دیسیپلین توضیحات مکمل و همه جانبه را برای محصلان جدید الشمول ارائه داشتند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۵ - ۱۶:۱۱
Background image

ورکشاپ آموزشی تحت عنوان (Google slides, PowerPoint@ Canva)

ورکشاپ آموزشی تحت عنوان (Google slides, PowerPoint@ Canva)به تاریخ ۲۱ و ۲۲ سنبله ۱۴۰۳هـ‌ش مطابق ۱۰ و ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۶هـ‌ق ز طرف آمریت انکشاف مسلکی اعضای کادر علمی معاونیت علمی با. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۵ - ۱۶:۵
Background image

اخذ امتحان دروس عقیدتی از کارمندان پوهنتون جوزجان

 شنبه مورخ ۲۴ سنبله ۱۴۰۳هـ‌ش مطابق ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۶هـ‌ق از کارمندان بخش اداری پوهنتون جوزجان امتحان دروس عقیدتی و اصلاحی توسط آمریت ارشاد و دعوت این نهاد تحصیلی اخذ گردید.

محترم مفتی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۵ - ۱۵:۵۹
Background image

محفل فراغت محصلین پوهنتون جوزجان

به مناسبت فراغت(۴۹۰) تن از محصلین پوهنحی های تعلیم تربیه، علوم اجتماعی، اقتصاد، حقوق و علوم سیاسی، انجنیری صنایع کیمیاوی، انجنیری جیولوجی ومعادن و انجنیری جیوماتیک پوهنتون جوزجان؛ محفل. . .

BACK TO NEWS