سفر محترم شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی به پوهنتون جوزجان

ju_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۵ - ۱۰:۲۹
photos

محترم شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی کشور طی یک سفر رسمی از پوهنتون جوزجان دیدار نمودند.

رهبری پوهنتون جوزجان؛ تشریف آوری محترم شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی و هیئت همراه­ شان را به شهر باستانی و علم پرور شبرغان و پوهنتون جوزجان خوش آمدید گفته و در رابطه به فعالیت ­های انجام یافته و دستاورد‌­ های پوهنتون جوزجان صحبت ­های همه جانبه داشتند. هم­چنان رهبری پوهنتون جوزجان از بذل توجه ­عمیق و همیشه­گی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی به این نهاد تحصیلی و جامعه تحصیلات عالی کشور ابراز خرسندی و امتنان نموده و یک سلسله مشکلات و پیشنهادات پوهنتون جوزجان را با رهبری مقام وزارت تحصیلات عالی کشور شریک ساختند.

   در این ­دیدارها؛ محصلان پوهنتون جوزجان نیز ضمن خرسندی از سفر محترم شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی به پوهنتون جوزجان و دیدارشان با محصلان این­ نهاد تحصیلی و با ابراز خوشحالی از تحصیل­خویش در پوهنتون جوزجان، یک سلسله پیشنهادات و مشکلات ­شان را به مقام رهبری وزارت تحصیلات عالی عرض نمودند.

   محترم شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی هدف سفر شان را به پوهنتون­جوزجان استعماع مشکلات محصلین، بررسی برنامه ­های علمی و آموزشی در این نهاد تحصیلی و نظارت از چگونه­گی موجودیت زیر بنا ها در پوهنتون عنوان نمودند و همچنان در رابطه به مبارزه جدی علیه فساد و تعصبات در نظام تحصیلی و معیاری ­سازی نظام تحصیلی کشور و بهبود کیفیت تدریس در پوهنتون ها بیانات واضح و مشخص داشتند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۰
Background image

ورکشاپ 10 روزه آموزش مبتنی بر نتیجه و محصل محوری OBE-SCL در پوهنتون جوزجان موفقانه برگزار گردید.

ورکشاپ آموزشی "مبتنی بر نتیجه و محصل محور توسط دو تن از ترینر های اعزامی ریاست تقرر و ترفیعات علمی معینیت  محترم علمی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و با هماهنگی آمریت مرکز انکشاف مسلکی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۸
Background image

فراخوان پذیرش مقالات، پوهنتون جوزجان

مجله علمی- تحقیقی بین المللی دیوان پوهنتون جوزجان که در سال 1398 تأسیس و بعد از نشر 7 شماره، در 22 قوس 1401 مؤفق به اخذ مجوز رسمی به شماره ثبت   22RCTD-GIJR-003- از ریاست محترم تحقیق،. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸
Background image

ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها)

آمریت مجله علمی پوهنتون جوزجان با هماهنگی آمریت PDC این پوهنتون ورکشاپ آموزشی یکروزه ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها را دایر نمود
ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها) با اشتراک. . .

BACK TO NEWS