مرکز تحقیقات ونشرات علمی مجهز در پوهنتون جوزجان افتتاح گردید

ju_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۸ - ۹:۶
tika2024

مورخ ۲۶ ثور ۱۴۰۳هـ‌ش مطابق ۷ ذی القعده ۱۴۴۵هـ ‌ق در محفل افتتاحیه مرکز متذکره، محترم مولوی نورالدین عمیر معاون مقام ولایت جوزجان، محترم میکایل داشدیمیر مسول تیم باز سازی ترکیه در زون شمال افغانستان(TIKA)، شماری از روسای ادارات امارتی، هیئت رهبری پوهنتون، روسای پوهنحی ها، استادان، کارمندان و تعدادی از محصلان اشتراک داشتند. محترم مفتی سید انوارالحق حبیبی رئیس عمومی پوهنتون جوزجان ضمن سخنرانی در محفل افتتاحیه به مهمانان خوش آمدید عرض نموده و کمک های کشور دوست و باهم برادر ترکیه را در بخش های مختلف و مخصوصآ در بخش های تحصیلی با پوهنتون جوزجان ارزشمند و مظهر دوستی آن کشور با مردم افغانستان خواند. در ادامه صحبت ها؛ محترم مولوی نورمحمد طالوت آمر اصلاحات اداری ولایت جوزجان به نماینده گی از مقام ولایت صحبت نموده و در رابطه به اهمیت مراکز تحقیقی و نشراتی پوهنتون ها صحبت کردند. موصوف اضافه کرد که در حال حاضر فرصت های خوب تحصیلی برای جوانان کشور مساعد شده و جوانان ما باید از این فرصت ها بشکل درست استفاده نمایند. محترم پوهندوی دوکتور محمد اکرم حکیم معاون تحقیقات علمی پوهنتون جوزجان نیز ضمن قدردانی از کمک های دوامدار کشور دوست ترکیه به پوهنتون جوزجان گفت که تجهیز و آماده سازی این مرکز تحقیقات و نشرات در جهت ارتقای سطح کیفی پوهنتون جوزجان تاثیر گزار است. بعداً محترم میکایل داشدیمیر مسول تیم باز سازی ترکیه در زون شمال افغانستان(TIKA) ضمن اشاره به روابط تاریخی میان دو کشور، دوستی مردم ترکیه را با افغانستان یک افتخار خوانده بر ادامه این دوستی تاکید کرد. وی اضافه کرد کشور ترکیه در تمام بخش ها و مخصوصآ با مراکز تعلیمی و تحصیلی افغانستان و پوهنتون جوزجان کمک و همکاری های دوامدار داشته و این همکاری ها را همچنان ادامه خواهند داد. در پایان، مهمانان یکجا با هیئت رهبری این نهاد تحصیلی، مرکز تحقیقات و نشرات علمی پوهنتون جوزجان را که با همه امکانات مدرن از طرف تیم باز سازی کشور ترکیه(TIKA) تکمیل و تجهیز گردیده بود؛ افتتاح کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۷
Background image

ورکشاپ آموزشی دو روزه تحت عنوان (HEMIS)سیستم مدیریت معلوماتی وزارت تحصیلات عالی در پوهنتون جوزجان دائر گردید

در روز های  سه شنبه و چهار شنبه مؤرخ ۱۲ و ۱۳ سرطان ۱۴۰۳هـ‌ش؛ ورکشاپ آموزشی دو روزه سیستم مدیریتی HEMIS برای رؤسای پوهنځی‌ها، آمرین ديپارتمنت ها و مدیران تدریسی پوهنتون جوزجان برگزار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۵ - ۱۳:۳۶
Background image

برنامه پاکسازی محیط سبز پوهنتون جوزجان

در تاریخ ۲۲ جوزای سال ۱۴۰۳ هـ.ش، برابر با ۵ ذی‌الحجه ۱۴۴۵ هـ.ق، به مناسبت روز جهانی محیط زیست، برنامه‌ای جهت پاکسازی محیط سبز پوهنتون جوزجان برگزار گردید. این برنامه با همکاری ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۱ - ۱۳:۱۸
Background image

محکمه ی تمثیلی محصلین پوهنځی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون جوزجان برگزار شد

مورخ ۱/۱۲/۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۱۹/۳/۱۴۰۳ هـ ش مرکز کلینیک حقوقی آمریت انسجام خدمات امور محصلان معاونیت امور محصلان با همکاری پوهنځی حقوق و علوم سیاسی، برنامه‌ی عملی محکمه‌ ی تمثیلی خویش را. . .

BACK TO NEWS