معرفی محترم مفتی انوارالحق به حیث رئیس جدید پوهنتون جوزجان

ju_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۶ - ۱۵:۵۹
pics

محترم مفتی انورالحق حبیبی به حیث رئیس پوهنتون جوزجان معرفی شد.

به اساس منظوری مقام محترم ریاست الوزرا ا.ا.ا و رهبری محترم وزارت تحصیلات عالی کشور؛ محترم مفتی انوارالحق حبیبی به حیث رئیس پوهنتون جوزجان رسمآ معرفی گردید.

 در محفلی که به همین مناسبت در سالون کنفرانس های پوهنتون جوزجان دایر گردیده بود؛ مسؤلین  محلی ولایت جوزجان، علمای کرام، رؤسای پوهنحی ‌ها،استادان و کارمندان اداری پوهنتون جوزجان حضور داشتند.

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از اشتراک کنندگان این برنامه آغاز گردیده و متعاقبا محترم پوهنیار حیات الله حقجو رئیس اسبق پوهنتون جوزجان ضمن سخنرانی در رابطه به فعالیت های انجام شده در طی دوسال ریاست شان در پوهنتون جوزجان روشنای انداخته و تقرری محترم مفتی انوارالحق حبیبی را به حیث رئیس جدید پوهنتون جوزجان تبریک و تهنیت عرض نمود و برای ایشان موفقیت های مزید استدعا نمودند.

 در ادامه محفل محترم پوهنمل دوکتور عبدالبصیر محمود زاده معاون علمی پوهنتون جوزجان نیز ضمن عرض خوش آمدید به حاضرین از فعالیت مثمر و مؤثر محترم پوهنیار حیات الله حقجو رئیس اسبق پوهنتون جوزجان در جریان ریاست شان ابراز امتنان نموده و تقرر محترم مفتی انوارالحق حبیبی رئیس جديد التقرر این نهاد تحصیلی را برای شان تبریک عرض نموده و خواهان خدمات بیشتر و بهتر برای جامعه علمی و اکادمیک شدند.

 در ادامه محفل محترمان هریک مفتی ذکرالله ذاکری مهتمم مدرسه دارالعلوم جلالیه ولایت جوزجان و شیخ الحدیث محترم مولوی محمد اسحاق حقانی سرمدرس مدرسه حقانیه ولایت جوزجان ضمن ابراز خرسندی از اعتماد که مقامات محترم ا.ا.ا، مقام محترم وزارت تحصیلات عالی بر محترم مفتی انورالحق حبیبی داشتند؛ اظهار امتنان نموده و از همه مسولین خواستن که صادقانه و با خلوص نیت بر جامعه، کشور و بر مردم خویش خدمت نمایند.

در ادامه محفل محترم مفتی انوارالحق حبیبی رئیس جديد التقرر پوهنتون جوزجان ضمن صحبت های خویش از اعتماد که مقامات محترم ا.ا.ا و رهبری محترم وزارت تحصیلات عالی بر وی داشتند ابراز امتنان کرده و وعده هرگونه خدمات را برای پوهنتون جوزجان اظهار  نمودند. در ادامه محفل مقامات محلی و علما و مهمانان ضمن اهدای تحایف به رئیس جدید التقرر پوهنتون جوزجان؛ موفقیت های مزید را استدعا داشتند.

محفل با دعاییه توسط محترم مولوی صفت الله مظهری آمر دعوت و ارشاد پوهنتون جوزجان به پایان رسید.

۵ سنبله ۱۴۰۲هـ‌ش مطابق ۱۰ صفرالمظفر ۱۴۴۵هـ‌ق

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۰
Background image

ورکشاپ 10 روزه آموزش مبتنی بر نتیجه و محصل محوری OBE-SCL در پوهنتون جوزجان موفقانه برگزار گردید.

ورکشاپ آموزشی "مبتنی بر نتیجه و محصل محور توسط دو تن از ترینر های اعزامی ریاست تقرر و ترفیعات علمی معینیت  محترم علمی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و با هماهنگی آمریت مرکز انکشاف مسلکی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۸
Background image

فراخوان پذیرش مقالات، پوهنتون جوزجان

مجله علمی- تحقیقی بین المللی دیوان پوهنتون جوزجان که در سال 1398 تأسیس و بعد از نشر 7 شماره، در 22 قوس 1401 مؤفق به اخذ مجوز رسمی به شماره ثبت   22RCTD-GIJR-003- از ریاست محترم تحقیق،. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸
Background image

ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها)

آمریت مجله علمی پوهنتون جوزجان با هماهنگی آمریت PDC این پوهنتون ورکشاپ آموزشی یکروزه ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها را دایر نمود
ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها) با اشتراک. . .

BACK TO NEWS