امتحان دوره‌های عالمیه، عالیه و خامسۀ علمای کرام در ولایت جوزجان

ju_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱ - ۱۴:۹
sinav

مورخ ۳۰ جدی ۱۴۰۲هـ‌ش مطابق ۸ جمادی الثانی ۱۴۴۵هـ‌ق محترم شیخ الحدیث مولوی صاحب ندا محمد ندیم وزیر تحصیلات عالی کشور در حالیکه محترم مفتی سید انوارالحق حبیبی رئیس عمومی پوهنتون جوزجان، رهبری ریاست معارف ولایت جوزجان، استادان، هیات ممتحن اعلی و هیأت ممتحن ولایتی جوزجان حضور داشتند از برگزاری امتحان علمای دوره های عالمیه، عالیه و خامسۀ علمای کرام که در سالن استادیوم ورزشی و مسجد جامع انقره شهر شبرغان آغاز گردیده است؛ نظارت بعمل آوردند. محترم شیخ الحدیث مولوی ندا محمد نديم وزیر تحصیلات عالی کشور ضمن صحبت با خبرنگاران؛ بر شفافیت و رعایت عدالت در امتحان تاکید نموده و به اشتراک کنندگان این آزمون آرزوی موفقیت نمود. محترم مفتی سید انوارالحق حبیبی رئیس عمومی پوهنتون در رابطه به امتحان معلومات ارائه نموده می‌گویند که اشتراک کنندگان بعد از سپری نمودن موفقانۀ این امتحان، اسناد به سویۀ های ماستر، لیسانس و 12 پاس را دریافت خواهند نمود تا بتوانند از مزایای آن بهره مند گردند. قرار است این امتحان به مدت ۵ روز برگزار گردد و در آن به تعداد ۱۸۰۰ تن از علمای کرام در ولایت جوزجان اشتراک خواهند نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۰
Background image

ورکشاپ 10 روزه آموزش مبتنی بر نتیجه و محصل محوری OBE-SCL در پوهنتون جوزجان موفقانه برگزار گردید.

ورکشاپ آموزشی "مبتنی بر نتیجه و محصل محور توسط دو تن از ترینر های اعزامی ریاست تقرر و ترفیعات علمی معینیت  محترم علمی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و با هماهنگی آمریت مرکز انکشاف مسلکی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۸
Background image

فراخوان پذیرش مقالات، پوهنتون جوزجان

مجله علمی- تحقیقی بین المللی دیوان پوهنتون جوزجان که در سال 1398 تأسیس و بعد از نشر 7 شماره، در 22 قوس 1401 مؤفق به اخذ مجوز رسمی به شماره ثبت   22RCTD-GIJR-003- از ریاست محترم تحقیق،. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸
Background image

ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها)

آمریت مجله علمی پوهنتون جوزجان با هماهنگی آمریت PDC این پوهنتون ورکشاپ آموزشی یکروزه ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها را دایر نمود
ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها) با اشتراک. . .

BACK TO NEWS