ورکشاپ 10 روزه آموزش مبتنی بر نتیجه و محصل محوری OBE-SCL در پوهنتون جوزجان موفقانه برگزار گردید.

ju_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۰
سمینار

ورکشاپ آموزشی "مبتنی بر نتیجه و محصل محور توسط دو تن از ترینر های اعزامی ریاست تقرر و ترفیعات علمی معینیت  محترم علمی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و با هماهنگی آمریت مرکز انکشاف مسلکی استادان پوهنتون جوزجان با اشتراک 30 تن از اعضای کادر علمی پوهنتون جوزجان در  سالون کنفرانس ارتقای کیفیت این نهاد تحصیلی دایر گردید.
در مراسم اختتامیه این ورکشاپ محترم مفتي سید انوارالحق حبیبی رئیس عمومی پوهنتون جوزجان ضمن ابراز خرسندی از زحمات ترینر های مسلکی مقام وزارت تحصیلات عالی در زمینه برگزاری این ورکشاپ مهم و مؤثر؛ در مورد اهمیت تدویر همچو ورکشاپ های آموزشی افزودند 'در جریان تدریس و آموزش در این نوع سیستم، محصل نقش فعال داشته و استاد نیز به راهنمایی ایشان می‌پردازد که باعث ایجاد تعامل دو طرفه بین استاد و محصل می‌گردد' و از اشتراک کنندگان خواستند تا ضمن اشتراک فعال در این ورکشاپ از داشته‌های این ورکشاپ استفادۀ اعظمی نمایند.
متعاقبا پوهنمل دوکتور عبدالبصیر محمود زاده معاون علمی این کانون علمی در مورد اهمیت و ارزش این ورکشاپ صحبت های همه جانبه نموده، افزودند در سمستر های بعدی از روش‌ها در تدریس شان استفاده نمایند.
همچنان  محترم پوهنیار حبیب الرحمن قاسمپور آمر انکشاف مسلکی استادان این نهاد علمی از هیئت رهبری پوهنتون، ماستر ترینر های برنامه و استادان اشتراک کننده تقدیر و تشکر  نمودند.
قابل یادآوری است که این ورکشاپ به مدت 10 روز جهت ارتقاء ظرفیت اساتید پیرامون روش‌های تدریس نوین و شیوۀ انتقال مفاهیم با سیستم جدید درسی برای 30 تن از استادان جدیدالتقرر پوهنحی های نُه گانه‌ای این پوهنتون دایر گردید. در اخیر برنامه اسناد و تصدیق نامه های از طرف هیئت رهبری پوهنتون جوزجان برای اشتراک کنندگان این ورکشاپ تفویض گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۰
Background image

ورکشاپ 10 روزه آموزش مبتنی بر نتیجه و محصل محوری OBE-SCL در پوهنتون جوزجان موفقانه برگزار گردید.

ورکشاپ آموزشی "مبتنی بر نتیجه و محصل محور توسط دو تن از ترینر های اعزامی ریاست تقرر و ترفیعات علمی معینیت  محترم علمی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و با هماهنگی آمریت مرکز انکشاف مسلکی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۸
Background image

فراخوان پذیرش مقالات، پوهنتون جوزجان

مجله علمی- تحقیقی بین المللی دیوان پوهنتون جوزجان که در سال 1398 تأسیس و بعد از نشر 7 شماره، در 22 قوس 1401 مؤفق به اخذ مجوز رسمی به شماره ثبت   22RCTD-GIJR-003- از ریاست محترم تحقیق،. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸
Background image

ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها)

آمریت مجله علمی پوهنتون جوزجان با هماهنگی آمریت PDC این پوهنتون ورکشاپ آموزشی یکروزه ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها را دایر نمود
ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها) با اشتراک. . .

BACK TO NEWS