کار شیوه آموزشی شش روزه "مدیریت" برای کارمندان اداری جديد التقرر پوهنتون جوزجان

ju_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۱
pics

در مراسم افتتاحیه این برنامه؛ محترم مفتی سید انوارالحق حبیبی رئیس عمومی پوهنتون جوزجان پیرامون اهمیت موضوع به تفصیل صحبت کرده و برگزاری این برنامه را مفید و از تداوم چنین برنامه های آموزشی استقبال نمودند. در ادامه سخنرانی ها؛ محترم داکتر عتیق الله نبی زاده معاون مالی و اداری پوهنتون جوزجان نیز ضمن خوشحالی از برگزاری ورکشاپ برای کارمندان اداری جديد التقرر این نهاد تحصیلی، از کارمندان اشتراک کننده خواستند تا اندوخته های علمی و مسولیت های ایمانی خویش را در جریان انجام امور اداری تطبیق و عملی نمایند.

در روز نخست این ورکشاپ، محترم پوهنمل ابوریحان انتظار استاد پوهنحی اقتصاد پوهنتون جوزجان در رابطه به اهمیت دفترداری و مدیریت، معلومات مفصل و علمی را برای اشتراک کنندگان این برنامه ارائه کردند.

قابل تذکر است که این ورکشاپ به ابتکار آمریت منابع بشری و با هماهنگی‌ مرکز انکشاف مسلکی پوهنتون جوزجان تدویر میگردد که به تعداد ۳۰ تن از مامورین جديد التقرر در بخش های اداری این نهاد اکادمیک در جریان شش روز آموزش های علمی و مسلکی را از طریق اساتید و ترینر های مسلکی مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۰
Background image

ورکشاپ 10 روزه آموزش مبتنی بر نتیجه و محصل محوری OBE-SCL در پوهنتون جوزجان موفقانه برگزار گردید.

ورکشاپ آموزشی "مبتنی بر نتیجه و محصل محور توسط دو تن از ترینر های اعزامی ریاست تقرر و ترفیعات علمی معینیت  محترم علمی مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و با هماهنگی آمریت مرکز انکشاف مسلکی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۸
Background image

فراخوان پذیرش مقالات، پوهنتون جوزجان

مجله علمی- تحقیقی بین المللی دیوان پوهنتون جوزجان که در سال 1398 تأسیس و بعد از نشر 7 شماره، در 22 قوس 1401 مؤفق به اخذ مجوز رسمی به شماره ثبت   22RCTD-GIJR-003- از ریاست محترم تحقیق،. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸
Background image

ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها)

آمریت مجله علمی پوهنتون جوزجان با هماهنگی آمریت PDC این پوهنتون ورکشاپ آموزشی یکروزه ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها را دایر نمود
ورکشاپ یکروزه تحت عنوان (ارجاع‌دهی با نرم‌افزارها) با اشتراک. . .

BACK TO NEWS